ایا برای کار با دستگاه هایفو اموزشی نیاز است؟

ایا برای کار با دستگاه هایفو اموزشی نیاز است؟


همان گونه که می دانید بهترین دستگاه هایفو سه بعدی  با استفاده از انرژی اولتراسوند با شدت بالا باعث کلاژن سازی و جوان سازی پوست صورت می شود. هایفو تراپی یک درمان غیر تهاجمی برای پیری صورت و گردن می باشد که بدون نیاز به جراحی لیفت صورت را ارائه می دهد.

هایفو تراپی یکی از روش های پردر آمد برای تجهیز کلینیک زیبایی می باشد  ، چرا که بسیاری از افراد به دنبال پوست سفت و لیفت می باشند و از روند پیری صورت جلوگیری می نماید. به همین علت امروزه هایفو تراپی کاربرد خیلی زیادی دارد و باعث می شود افراد زیر تیغ جراحی نروند.

به همین دلیل ما در این مقاله سعی داریم آموزش کار با دستگاه هایفو را به طور دقیق توضیح دهیم و تمامی نکات مربوط به اموزش کار با دستگاه هایفو را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. طریقه کار با دستگاه هایفو تراپی بسیار ساده می باشد و نیاز به گذراندن جلساتی برای یاد گیری دارد.

 

کاربرد و مزایای دستگاه هایفو تراپی

یکی از مباحثی که در دوره آموزشی هایفو تراپی و کار با دستگاه هایفو ارائه می شود ، کاربرد دستگاه هایفو تراپی و معرفی ویژگی ها و مزایای دستگاه هایفو است. از سال ۲۰۱۰ میلادی استفاده از دستگاه هایفو تراپی برای لیفتینگ و جوان سازی پوست صورت و بدن رشد تصاعدی داشته و هم اکنون بیش از 60 درصد افرادی که به دنبال رفع مشکلات پوست صورت و بدن خود هستند از هایفو تراپی به عنوان راه حل درمانی استفاده می کنند. از مهم ترین کاربرد های دستگاه هایفو تراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. از بین بردن و کاهش چین و چروک پوست
  2. محکم کردن و شادابی پوست مخصوصا در ناحیه صورت گردن و غبغب
  3. جلو گیری از افتادگی پوستی
  4. بهبود خط چانه
  5. لیفت پوست گردن و دکلته
  6. اصلاح طرح لبخند
  7. بسیار پر کاربرد جهت تمامی انواع پوست ها

 

چرا در دوره آموزشی هایفو تراپی شرکت بکنم ؟

در حال حاضر هایفو تراپی یکی از مدرن ترین ، پیشرفته ‌ترین و پربازده ‌ترین متد های جوان سازی و لاغری می ‌باشد. اگر شما کلینیک زیبایی دارید و یا به دنبال پیدا کردن کار در کلینیک زیبایی هستید که همه روزه مشتریان زیادی برای دریافت خدمات به آن مراجعه می‌ کنند ، ما ارائه خدمات هایفو تراپی را به شما پیشنهاد می‌ کنیم . ارائه خدمات هایفو تراپی یکی از پول سازترین و بهترین خدماتی است که می ‌توانید به مراجعان خود ارائه دهید . ارائه خدمات هایفو تراپی راهی مناسب برای کسب سود بیشتر و مزیت رقابتی نسبت به رقبا می باشد.

چرا که امروزه تقاضا برای خدمات هایفو تراپی در سراسر دنیا از جمله ایران زیاد است و انتظار می ‌رود بازار هایفو تراپی در دهه های آینده حتی بیشتر رشد بکند ، چرا که زیرا افراد بیشتری متوجه می‌ شوند برای داشتن پوستی سفت و جوان ، نیازی به رفتن زیر تیغ جراحی نیست.

ارائه این روش درمانی به عنوان بخشی از خدمات شما نه تنها به کسب سود بیشتر کمک می‌کند، بلکه به ارتقا کسب و کار شما با استفاده از به روز ترین و پیشرفته ‎‌ترین خدمات و تجهیزات نیز کمک بسیار زیادی خواهد نمود. با شرکت در دوره آموزشی هایفو تراپی و تهیه دستگاه هایفو شما قادر خواهید بود خدمات هایفو تراپی در 2 لاین جوان سازی و لاغری را به مراجعان خود ارائه بدهید. البته باید خاطر نشان کرد که ارائه خدمات هایفو تراپی در ایران مستلزم داشتن پروانه پزشکی در محل ارائه خدمات هایفو تراپی می ‌باشد پس حتما به این نکته مهم  توجه کنید.

 

نکات تکمیلی در خصوص آموزش هایفو صورت

استفاده از دستگاه هایفو نوعی عمل زیبایی به حساب می‌آید ، پس دریافت آموزش ‌های لازم قبل از استفاده آن اجباری است. تمامی خریداران این محصول باید دوره های آموزش کار با هایفو تراپی را گذرانده و مهارت کافی جهت کار را کسب کنند. در این دوره‌ ها مهارت‌های لازم و هر آنچه که باید در این زمینه آموخته‌ شود را آموزش می‌ دهند.

 

مدرک هایفو تراپی

مدرک هایفو تراپی برای هر متخصص و کلینیکی بسیار ارزشمند بوده و افراد غیر متخصص نیز با گذراندن دوره هایفو تراپی و دریافت مدرک هایفو تراپی توانا خواهند بود در کلینیک های زیبایی به صورت حرفه ای مشغول به کار شوند و از حقوق و دست مزد خوبی برخوردار شوند .

 

آموزش کار با دستگاه هایفو 4 بعدی

یکی از جدید ترین دستگاه ‌های جوان سازی در ایران دستگاه هایفو 4 بعدی است. با توجه به این که منو دستگاه تقریبا متفاوت از مدل‌های قبلی است  و تمامی پارامترها را می توانید تنظیم کنید . اگر می خواهید نتیجه فوق العاده ‌ای از هایفو4 بعدی  بگیرید باید کاملا تخصصی این دستگاه را یاد بگیرید . پس باید از شرکتی خرید بکنید که هم از نظر علمی و هم از نظر کاربردی روی دستگاه اشراف داشته باشد .

 

فواید هایفو صورت چیست ؟

بهترین دستگاه هایفو هفت بعدی یک متد ایمن ، موثر و غیر تهاجمی می باشد که می تواند برای بهبود چین و چروک صورت و شلی پوست استفاده شود و برای زاویه سازی و  کانتورینگ صورت و رفع غبغب نیز استفاده می شود.

هایفو تراپی با استفاده از امواج فرا صوت در عمق پوست گرما ایجاد می کند که این گرما به سلول ‌های هدف پوست آسیب می رساند و باعث می شود بدن برای ترمیم آن ها تلاش بکند. برای انجام این کار، بدن کلاژن تولید می کند تا به رشد مجدد سلول کمک کند. کلاژن ماده ای در پوست است که به آن ساختار و خاصیت ارتجاعی می بخشد.

هایفوتراپی از آویزان شدن پوست جلوگیری می کند و باعث لیفت پوست می شود چین و چروک  را برطرف می کند و باعث جوان سازی پوست می شود اگر شما آموزش کار با دستگاه هایفو تراپی به صورت کامل بلد باشید می توانید بهترین نتیجه را برای کلاینت خود رقم بزنید.

 

برخلاف دوره آموزش تزریق بوتاکس که شیوه ای تهاجمی برای جوان سازی پوست صورت به کار برده می شود ، دوره آموزش هایف وتراپی یک شیوه غیر تهاجمی است . در این مطلب سعی شد که به طور کامل به مباحثی که در دوره کار با دستگاه هایفو تراپی گفته می شود پاسخ داده باشیم ولی اگر همچنان با سوالات و ابهاماتی در ذهن خود روبرو هستید ، کافی است در بخش نظرات و دید گاه ها برای ما بنویسید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.