ایا اقایان هم می توانند هایفو تراپی کنند؟

ایا اقایان هم می توانند هایفو تراپی کنند؟


 پوستی بشاش و جوان تاثیر خوبی در ظاهر و روحیه اشخاص می ‌گذارد. گفتنی است که نیاز به داشتن پوست زیبا سن یا جنسیت نمی‌ شناسد. هنگامی که از جوان سازی پوست و درمان‌ های زیبایی صحبت می ‌کنیم ، معمولا خانمی را تصور می ‌کنیم که جلوی آینه در حال بررسی پوست خود است. ولی نیاز به زیبایی یک نیاز طبیعی است که در مردان هم وجود دارد.

افزایش سن و پیری شاید طبیعی ‌ترین و قابل پیش ‌بینی ‌ترین اتفاقی باشد که برای همه ‌ی ما رخ می ‌دهد. چه بخواهیم و چه نخواهیم ، به مرور زمان پوست ما کیفیت خود را از دست می ‌دهد ، چین و چروک‌ ها به سراغ چهره ما می ‌آیند و آرام آرام لبخند آینه به ما کم رنگ و کم رنگ‌ تر می ‌شود.

 جست ‌و جوی اکسیرهای جوانی و راه‌ هایی برای بازیابی زیبایی از دست رفته ، قدمتی بسیار طولانی در تاریخ دارد . هر چند که دانشمندان هنوز نتوانسته ‌اند پیری را به تعویق بیاندازند ، راه‌ های زیبا سازی و جوان سازی پوست روز به روز پیشرفته ‌تر می‌شوند. هایفو تراپی یکی از این روش ‌های بسیار کار آمد و ایمن است .

 

 مراحل انجام هایفو تراپی

در این روش اول پزشک یا متخصص محل مورد درمان را مشخص کرده و آن را تمیز می کند . بعد با استفاده از کرم بی حسی بی حس کنندگی موضعی انجام می شود.

پزشک ژل مخصوص را روی پوست شما قرار داده و این ژل همان ماده ای است که در سونوگرافی استفاده می شود. دستگاه  روی پوست شما قرار گرفته و روند درمان از این طریق آغاز خواهد شد.

تکنسین یا متخصص شما با استفاده از مانیتور دستگاه امواج را تنظیم کرده و و آن را آماده استفاده می کند. امواج فرا صوت اول با پالس های کوتاه به محله مورد نظر فرستاده می شوند.

این درمان ممکن است ۳۰ تا ۹۰ دقیقه به طول بیانجامد و در نهایت دستگاه از روی پوست برداشته شده و این روند گاهی یک و گاهی چند بار تکرار می شود تا به نتیجه دلخواه و مورد نظر برسید.

 

مزایای هایفوتراپی

مزایای اولتراسوند متمرکز با شدت بالا عبارت اند از :

  1. نیازی به برش جراحی در بدن ( غیر تهاجمی ) ندارد و از اشعه استفاده نمی ‌کند.
  2. می تواند دقیقا بافت آسیب را هدف قرار دهد و به بافت سالم آسیب وارد نمی ‌کند.
  3. یک روش سر پایی است که دوران نقاهت کوتاهی دارد. معمولا در عرض ۲۴ ساعت می توانید به کار یا زندگی عادی بازگردید.
  4. نتایج بسیار طبیعی دارد
  5. جوان سازی فوری پوست و سفت شدن صورت
  6. درمانی ایمن و موثر برای طیف وسیعی از مشکلات پیری
  7. نتایج طولانی مدت
  8. زمان کمی می برد
  9. خطر عوارض را در مقایسه با پرتو درمانی را کاهش می ‌دهد.
  10. مناسب برای انواع پوست و رنگ
  11. تحریک تولید کلاژن طبیعی برای درخشش پوست
  12. سالانه 1 جلسه درمانی توصیه می‌شود

 

ایا اقایان هم می توانند هایفو تراپی کنند ؟

مردان نیز مانند زنان تمایل دارند تا از روش های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک صورت و جوان سازی استفاده کنند در حقیقت پوست مردان به علت سر و کار داشتن با استرس های کاری و در معرض نور آفتاب قرار گرفتن زود تر از پوست زنان دچار مشکل چین و چروک می گردد آقایان جهت جوان سازی پوست صورت می توانند از روش هایفو تراپی استفاده کنند .

 

به چند جلسه هایفو تراپی نیاز است ؟

بسیاری از مراجعه کننده ها ، تنها به 1 جلسه هایفو تراپی نیاز دارند . با این وجود ،‌ با توجه به مواردی مثل میزان شل شدگی و افتادگی پوست ، واکنش بیولوژیکی بدن فرد نسبت به امواج فرا صوت و توانایی بدن فرد در کلاژن سازی ، برخی از مراجعه کننده ها با گذشت 9 الی 12 ماه ، برای انجام درمان تکمیلی ، 1 جلسه دیگر برای هایفو تراپی  با  بهترین دستگاه هایفو سه بعدی مراجعه می کنند. نتایج و تاثیرات مثبت هایفو تراپی را می توان با گذشت 12 هفته به وضوح دید. در بعضی موارد این نتایج با گذشت 6 ماه از اولین جلسه درمان ظاهر می شوند. اشخاصی که تحت هایفو تراپی قرار گرفته اند ، به مدت ۲ الی ۳ سال از مزایای این درمان موثر بهره مند خواهند بود. البته با توجه به روند طبیعی پیری پوست ، ممکن است در آینده به چند جلسه هایفو تراپی جزئی هم نیاز داشته باشید تا بتوانید از ظاهر شدن نشانه های پیری در چهره ی خود جلوگیری کنید.

 

هزینه هایفو تراپی پوست مردان چقدر است؟

هزینه هایفو تراپی پوست مردان بر اساس این که در کدام قسمت از صورت و بدن مورد استفاده قرار گیرد و با توجه به دست مزد دکتر و کادر درمانی و تعرفه کلینیک ها تعیین می شود و در هر شهری و در مکان جغرافیایی و هر منطقه ای متفاوت خواهد بود. هایفو تراپی صورت مردان معمولا در 1 جلسه درمان مشکل چین و چروک پوست آن ها را رفع می نماید ولی در کل تعداد جلسات به واکنش پوست نسبت به هایفوتراپی بستگی خواهد داشت و بیمارانی که از چند جلسه درمانی استفاده کنند فر آیند تولید کلاژن در پوست صورتشان سرعت بیشتری خواهد داشت و از مزایای درمان بیشتر بهره خواهند برد.

 

هایفو تراپی پوست صورت مردان فرقی با زنان دارد؟

هایفو تراپی پوست مردان هیچ گونه تفاوتی با هایفو تراپی پوست زنان ندارد و در این روش امواج دستگاه با تمرکز بر روی پوست مردان باعث کلاژن سازی در پوست می شوند و پوست به طور طبیعی لیفت می گردد ، هایفو تراپی پوست مردان بیشتر در نقاط پیشانی و برای رفع خط اخم و خط لبخند انجام می گیرد. هایفو تراپی برای آقایان بر روی ریش یا ته ریش غیرقابل انجام است و حتما باید پوست صورت و گردن به طور کامل اصلاح شود .

 

آیا هایفوتراپی درد دارد ؟

زمان انجام کار هایفو تراپی ، فرد احساسی مشابه جرقه های کوچک و گرما دارد. این احساس به هیچ وجه دردناک و غیر قابل تحمل نمی باشد. اگر نگران درد هستید قبل از شروع درمان از بی حسی موضعی استفاده کنید . سپس از ژل اولتراسوند برای ناحیه درمان استفاده می شود. دستگاه هایفو تراپی دقیقا بر روی پوست قرار می گیرد.

 

موارد منع مصرف هایفوتراپی

  1. استفاده از آن برای فرم دهی اندام قابل قبول نیست.
  2. هایفو تراپی برای اشخاصی که پوستی بسیار افتاده و پف کرده دارند تاثیر چندانی نمی گذارد.
  3. وجود هرگونه فلز در ناحیه درمان ممنوعیت استفاده از امواج اولتراسوند را دارد.
  4. خانم های باردار و یا شیرده
  5. داشتن فیلر ( ژل ) تزریقی در ناحیه صورت : اگر 6 ماه از تزریق ژل و 1 ماه از تزریق بوتاکس گذشته باشد مشکلی ایجاد نمی کند.
  6. داشتن پروتز در ناحیه
  7. برای افرادی که دندان پر کرده یا ایمپلنت در دهان خود دارند هایفو تراپی باید با شرایط خاصی انجام بشود
  8. افرادی که دچار عفونت ، جوش فعال و زخم در پوست صورت هستند نمی توانند از این روش استفاده کنند .
  9. خال های مشکوک و رنگی
  10. روی جای بخیه و جراحی
  11. افراد مبتلا به نواقص عصبی عضلانی
  12. برای بعضی از نواحی صورت به علت وجود اعصاب و شریان های اصلی نمی توان از روش هایفو تراپی استفاده کرد .

 

مقایسه روش هایفو با جراحی لیفت پوست

هایفو تراپی با بهترین دستگاه هایفو هفت بعدی  نسبت به جراحی لیفت پوست روش ایمن تری محسوب می شود. زیرا بدون هیچ بیهوشی ، زخم و دوره نقاهتی نتیجه مناسبی به همراه دارد. از نظر هزینه نیز از جراحی ارزان  تر است. ولی ممکن است هایفو تراپی برای همه روش درمانی مناسبی نباشد. افراد بالای 30 سال می توانند هایفو تراپی انجام دهند .

 

یکی از نکات مهمی که معمولاً افرادی که به دنبال زیبایی و جوان سازی پوست و صورت خود هستند، دنبال می‌ کنند ؛ سن مناسب هایفو تراپی برای انجام این روش می باشد. یکی از بهترین و کم عارضه ترین روش های زیبایی در از بین بردن چین و چروک و جوان سازی پوست ، هایفو تراپی می ‌باشد .

فرقی نمی‌ کند که شما زن باشید یا مرد ؛ اگر به ظاهر خود اهمیت می ‌دهید ، باید از پوست صورت خود به‌خوبی مراقبت کنید. معمولا اقایان توجه زیادی به پوست خود ندارند و ممکن است زود تر از خانم ‌ها با پیری پوست و سایر مشکلات رو به ‌رو شوند . روش‌ های زیادی برای جوان سازی پوست آقایان وجود دارد که ضمن حفظ چهره مردانه ، شادابی و جوانی پوست را تضمین می ‌کند.