پاك كردن تاتو با ليزر كيوسوئيچ

پاك كردن تاتو با ليزر كيوسوئيچ


امروزه برای زیبایی و جذابیت بیشتر، از روشهای مختلفی استفاده می‌کنند.تاتو یا خالکوبی روی پوست بسیار مورد طرفدار اغلب مردم می‌باشد ولی با گذشت زمان امکان دارد فرد از تاتو خود ناراضی باشد و در صدد باشد تاتو را از پوست خود پاک کند. با پیشرفت تکنولوژی روشهای متدوالی برای پاک کردن تاتو مورد استفاده پزشکان در کلینیک های زیبایی قرار گرفته است. لیزر ان دی یاگ کیوسوئیچ مناسب‌ترین روش برای پاک ‌کردن انواع تاتوهای رنگی، خال‌ها و کک و مک است. این لیزر بسیار قوی و ایمن برای پاک کردن تاتو و لک محسوب می‌شود و آسیبی به پوست نمی‌رساند. برخی از دلایل مانند حساسیت به مواد تاتو، خسته شدن از یکنواختی ظاهر، تغییر سلایق فرد و در تاتو ابروها عدم تقارن می‌تواند علت تمایل به پاک کردن تاتو باشد و به دنبال مناسب ترین روش با کمترین عارضه و بهترین نتیجه بگردد.

 

نحوه پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوییچ

تکنیک کیوسوییچ ایجاد پالس‌های لیزری با مدت کوتاه (از چند نانو ثانیه تا چند ده نانو ثانیه) و پر قدرت (از چند مگاوات تاچند صد مگاوات) را میسر می‌سازد. به وجود آمدن پالس های لیزری با استفاده از سوییچ کردن پی در پی ایجاد می شود که دسته ای از پرتوهای تکفام را به سمت نقطه ی مورد نظر یک دست کرده و بصورت نوسانی پالس های ایجاد شده را به آن نقطه می فرستد.

 

با این روش می توان لیزر های با شدت خیلی بیشتری تولید کرد. در واقع با پمپاژ پی در پی انرژی هر تپ لیزری از قبل بیشتر خواهد شد و می توان به انرژی نهایی رسید. دو نوع سوییچ کردن با این روش وجود دارد، اگر سویچ کردن سریع انجام شود یک خروجی لیزر خیلی قوی خواهیم داشت (یک تک پالس بسیار قوی) و اگر سوییچ کردن آهسته انجام گیرد خروجی دارای چند پالس با قدرت کمتر خواهد بود.

 

مزایای استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتو

لیزر کیوسوئیچ نانوسکند یکی از بهترین راه های پاک کردن تاتو می‌باشد. تاتوی ابرو معمولاً تا حد زیادی قابل پاک شدن است اما برای انجام بهترین روش مناسب شما بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید. همچنین پاک کردن میکروبلیدینگ ابرو نیز با لیزر امکان پذیر است.

  1. غیرتهاجمی بودن: لیزر کیوسوئیچ تنها روش مؤثر و غیرتهاجمی برای از بین بردن لیزر بدون باقی ماندن جای زخم خواهد بود.
  2. درد کمتر نسبت به روش‌های سنتی
  3. توانایی از بین بردن همه‌ی رنگ‌ها
  4. سازگار بودن با بدن
  5. بی خطرترین روش از بین بردن تتو

 

عوارض پاك كردن تاتو ابرو با ليزر؛ سوزش و قرمزی خفیف

پاک کردن تتو با لیزر به ‌معنای سوختن تحت کنترل و ضعیف با دستگاه لیزر است؛ پس طبیعی است که این روش درمانی، عارضه‌ های کوتاه مدت و موقتی هم داشته باشد. در این روش ناحیه تحت درمان بلافاصله پس از لیزر، تغییر رنگ داده و سفید‌تر به نظر می‌رسد. این وضعیت برای چند ساعت طول خواهد کشید؛ سوزش پوست، قرمزی و تاول نیز برخی دیگر از عوارض موقتی پاك كردن خالكوبي با ليزر هستند. این احتمال نیز وجود دارد که پوست بیمار برای حداقل یک و حداکثر چهار روز، پوسته پوسته شود. بروز لکه‌های تیره یا روشن در ناحیه لیزر شده، امری طبیعی و البته موقتی است و نباید بابت آن نگران شوید. نکنه حائز اهمیت این است که از بین بردن خالکوبی با لیزر توسط افراد غیر‌حرفه‌ای، احتمال سوختگی شدید و آسیب جدی به پوست وارد خواهد کرد.

 

مراقبت‌های درمانی لازم برای قبل و بعد از پاک کردن تتو با لیزر

کلیه روش‌ها و متدهای درمانی در حوزه پوست و زیبایی، به یک ‌سری نکات و مراقبت‌ها نیاز دارند تا از این طریق بهترین نتیجه را برای زیباجویان رقم بزنند. پاك كردن تاتو ابرو با ليزر یا حذف کلیه خالکوبی‌ها در سراسر بدن نیز شامل این قاعده می‌شود. مراقبت‌های لازم برای قبل و بعد از حذف تاتو به شرح زیر است:

  1. تا 2 الی 4 هفته قبل از لیزر درمانی، باید از رفتن به سولاریم یا برنزه کردن پوست خودداری کنید.
  2. یک روز قبل از لیزر درمانی، باید ناحیه تتو شده را اصلاح کنید.
  3. مواد آرایشی یا لوسیون را از محل خالکوبی پاک کنید.
  4. بعد از لیزر، برای کاهش احتمال کوفتگی ناحیه تتو از کمپرس سرد استفاده کنید.
  5. حداقل 24 ساعت از شست و شوی محل تتو، با آب و صابون خودداری کنید.
  6. تا یک هفته از انجام ورزش‌ها و فعالیت‌های سنگین و سونا و استخر پرهیز کنید.
  7. تا دو ماه از قرار گرفتن در معرض نور خورشید پرهیز کرده و برنزه یا سولاریم نکنید.

با رعایت کلیه موارد گفته شده، نتیجه‌ ای رضایت ‌بخش و قابل ‌قبول کسب خواهید کرد. فراموش نکنید که برای پاک کردن تاتو با کیوسوییچ رومیزی ADSSحتما به درمانگاه‌ ها یا کلینیک ‌های معتبر مراجعه کنید. اعتماد به افراد غیرحرفه ‌ای باعث ایجاد صدمات جبران‌ ناپذیری روی پوست شما خواهد شد.

 

برای پاک کردن تاتو، چند جلسه لیزر کیوسوئیچ باید انجام شود؟

بعد از اولین جلسه لیزر کیوسوئیچ، به وضوح خواهید دید که تاتوی روی پوست شما کمرنگ تر شده است؛ اما برای پاک کردن کامل تاتو، باید 6 تا 8 جلسه لیزر کیوسوئیچ را انجام دهید تا بتوانید برای همیشه طرح تاتو را پاک کنید. نکته ای که باید بدانید این است که بین هر جلسه لیزر کیوسوئیچ فاصله زمانی وجود دارد و شما باید حدودا 1 ماه بین هر نوبت لیزردرمانی فاصله بیندازید تا پوست شما دچار سوختگی و آسیب نشود.

 

آیا دستگاه کیوسوئیچ، تاتوهای قدیمی را پاک می کند؟

دستگاه کیوسوئیچ به قدری قوی و پرقدرت است که می تواند تا لایه های عمیق پوست نفوذ کند و تاتو های قدیمی و رنگی را به خوبی پاک می کند؛ پس اگر سالهاست که تاتو کرده اید و به تازگی می خواهید تاتو را پاک کنید، با خیال راحت درمان با دستگاه کیوسوئیچ را انجام دهید.

 

آیا دستگاه کیوسوئیچ، تاتوهای رنگی را پاک می کند؟

همانطور که قبلا گفتیم، لیزر کیوسوئیچ برای پاک کردن انواع تاتوهای رنگی عالی است و می توان گفت جدیدترین و بهترین روش برای پاک کردن تاتوهای چند رنگ، استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ است.

 

دیگر کاربردهای لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ می تواند انواع تاتوهای حرفه ای و نیمه حرفه ای را از بین ببرد و پاک کند. علاوه بر این، لیزر کیوسوئیچ برای درمان لکه های ناشی از آفتاب سوختگی، لکه های پیری، خال و کک و مک نیز عالی است. همچنین برای بالا کشیدن پوست و جوانسازی پوست، نیز از دستگاه کیوسوئیچ استفاده می شود.

 

مراقبت هاي بعد از پاك كردن تاتو با ليزر به تسریع روند بهبودی کمک زیادی میکند. در این مقاله به نکات زیادی در مورد مراقبت های بعد از لیزر کیوسوئیچ اشاره شد. مهم‌ترین عاملی که باعث تشدید قرمزی و التهاب پوست می‌شود و باید از آن دوری کنید نور خورشید است. رعایت تمام نکات بالا باعث میشود، هیچ مشکلی در لیزر تاتو برای شما به‌وجود نیاید و به خوبی جوهر تاتو از بین برود.